Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

View previous topic View next topic Go down

Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 5:29 pm

Assalamualaikum..

Saya dah cuba ustaz nak download kan tulisan untuk ustaz tashihkan, tapi tak berjaya. Kalau ustaz atau sesiapa sudi ajarkan saya tunjukkan cara download gambar di sini.- syukran. Di bawah ni percubaan saya..mohon kalau picture keluar ustaz Tashihkan[http://img410.imageshack.us/my.php?image=kcam.jpg][http://img410.imageshack.us/img410/9374/kcam.jpg/img]


Last edited by pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 7:02 pm; edited 2 times in total

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  Firdaus™ on Mon Feb 23, 2009 6:11 pm

Ilham, enta silap sikit je tu utk upload, takpe ana tolong...ni kod yg enta paste, jadi enta kene buang yang warna merah ni...
[img][img=http://img410.imageshack.us/img410/9374/kcam.th.jpg][/img]

tapi kod yg enta paste tu utk gambar saiz thumbnail (paling kecil)

jadi hasilnya ini :


Firdaus™

Posts : 6
Join date : 17/01/2009

View user profile

Back to top Go down

Terima kasih Syeikh Firdaus

Post  pejuang_khat on Mon Feb 23, 2009 6:57 pm

Syukran, ana memang buta i.t tul lah, k, lain kali ana buat macam tu.

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  baki on Tue Feb 24, 2009 1:51 pm

Terima kasih Ilham sudi post tulisan di sini.
Tulisan anta dah mantap, tapi cuba lihat beberapa huruf yang saya tulis tu..

[img][/img]
avatar
baki
Admin

Posts : 49
Join date : 09/01/2009
Location : Selangor, Malaysia

View user profile http://khat.forumotion.net, htttp://www.arabiccalligraphy.wordpr

Back to top Go down

Syukran Ustaz

Post  pejuang_khat on Wed Feb 25, 2009 9:59 pm

Assalamualaikum..

Terima kasih ustaz, terima kasih kerana sudi menerima ana.
Ana akan berlatih dengan lebih bersungguh.

pejuang_khat

Posts : 4
Join date : 23/02/2009

View user profile

Back to top Go down

Re: Ustaz Izinkan saya menjadi pelajar ustaz, dan tashihkan tulisan saya

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum